Šī materiāla mērķis nav noliegt mācību procesā līdz šim izmantotās pedagoģiskās
stratēģijas, izmantotos mācību līdzekļus, vai noliegt printēto mācību materiālu
vērtību. Aktīvo mācīšanos, kur izglītojamais pats konstruē savas zināšanas, var
nodrošināt arī ārpus tehnoloģiju bagātinātas vides. Šī materiāla galvenais uzdevums ir
analizēt iespējas jēgpilni izmantot DML un mācību tehniskos līdzekļus, lai sagatavotu
izglītojamos dzīves un darba videi, kur tehnoloģiju izmantošana ir būtisks
priekšnosacījums, lai funkcionētu vidē, kas ir pilna ar dažādām tehnoloģijām,tehnoloģiskajiem risinājumiem un šis process arvien attīstās. IT
dinamiskā attistība un izglītības vide ir nedalāmi jēdzieni. Piemēram, mācīties vēsturi ejot pa virtuālās
realitātes viduslaiku pilsētu vai izmantot reālā laika lietu interneta datus mācību
procesā – tā nav nākotne, tā ir šodiena!
Lai nodrošinātu, ka mācību procesā tiek sekmēts zināšanu
konstruēšanas process, attīstīta motivācija, veicināta pozitīva attieksme pret
mācībām, sniegts motivējošs veikto aktivitāšu novērtējums, ņemot vērā
izglītojamo dažādās vajadzības, ir būtiski izglītojamajiem mācību procesā nodrošināt
iespēju apgūt visu jauno un inovatīvo, tādējādi panākot, ka mācību process ir
interesants skolēniem, bet tai pat laikā tas tiek pedagoģiski pareizi organizēts,
lai sekmētu kognitīvo attīstību un rezultātā izglītojamie tiek sagatavoti dzīvei
un darbam tehnoloģiju bagātinātā vidē.
Īpašs paldies 'Neatkarīgās izglītības biedrības' biedriem, kas pie šī projekta strādāja - Zandai Rubenei, Lindai Danielai un Līvai Gobai!
Īpašs paldies 'Neatkarīgās izglītības biedrības' biedriem, kas pie šī projekta strādāja - Zandai Rubenei, Lindai Danielai un Līvai Gobai!
No comments:
Post a Comment